een zooldikte van 18 mm in

All discussions welcome
Post Reply
User avatar
Labi1995
Posts: 40
Joined: November 20th, 2018, 3:32 am
Gender:

Zoals hierboven vermeld, is de Mix Master een 4 mm dropschoen en ik meet een zooldikte van 18 mm in de hiel en 14 mm in de voorvoet (met de binnenzool verwijderd). De binnenzool van de Mix Master is iets dikker in de hiel en voegt 2 mm toe aan de druppel, waardoor dit een 6 mm dropschoen is met binnenzool erin. Inlegzolen zijn eenvoudig uit te wisselen, dus dit is niet zo'n groot probleem, en de voetbed onder de binnenzool bestaat uit een dunne laag oranje schuim, dus zou het mogelijk moeten zijn om zonder de binnenzool Nike Air Max 98 Femmete lopen om het schoenvolume te vergroten als er meer ruimte nodig is. Boogsteun is zeker merkbaar met de binnenzool op zijn plaats, maar veel minder wanneer de binnenzool wordt verwijderd. Zoals hierboven vermeld, is de Mix Master een 4 mm dropschoen en ik meet een zooldikte van 18 mm in de hiel en 14 mm in de voorvoet (met de binnenzool verwijderd). De binnenzool van de Mix Master is iets dikker in de hiel en voegt 2 mm toe aan de druppel, waardoor dit een 6 mm dropschoen is met binnenzool erin. Inlegzolen zijn eenvoudig uit te wisselen, dus dit is niet zo'n groot probleem, en de voetbed onder de binnenzool bestaat uit een dunne laag oranje schuim, dus zou het mogelijk moeten zijn om zonder de binnenzool te lopen om het schoenvolume te vergroten als er meer ruimte nodig is. Ondersteuning van de voetboog is zeker merkbaar met de binnenzool op zijn plaats, maar veel minder wanneer de binnenzool wordt verwijderd. De bovenkant van de Mix Master is iets steviger dan die op een schoen zoals de Trail Glove, met name aan de achterkant van de schoen . Er is een stijve hielkap en de kraag rond de enkel is opgevuld (ik geef de voorkeur aan de demping hier als de enkelband op de Trail-handschoen in de huid over mijn Achilles kruipt als ik er zonder schoenen in loop). De bovenkant van de rest van de schoen is minimaal - het bestaat uit een binnenlaag van open gaas en een buitenlaag van dun, goed ademend monofilament gaas. Deze combinatie is eigenlijk vergelijkbaar met die van de originele Saucony Kinvara, hoewel de buitenste laag van mesh meer lijkt op die op de Kinvara 2.In termen van gewicht, komt mijn paar op 9.3oz in maat 10, hoewel het verwijderen van de binnenzool klopt dat tot 8.6. Dit plaatst de Mix-master aan de bovenkant van het lichtgewicht spectrum van trail-schoenen. Deze review is duidelijk heel voorlopig, want ik heb maar één keer de kans gehad om in deze schoen te rennen, dus ik zal zo nodig updaten als ik meer kilometers krijg. Ik zie de Mix Master als de eerste poging van Merrell om verder te gaan dan hun Barefoot-collectie in lichtgewicht trail-hardloopschoenen. Dit is logisch vanuit zakelijk oogpunt, omdat lichtgewicht hardloopschoenen tegenwoordig als gek verkocht worden en ze kunnen dienen als gatewayschoenen voor diegenen die ge?nteresseerd zijn om verder naar beneden te komen op de minimale schaal. Persoonlijk gebruik ik nog steeds een schoen met een beetje meer substantie voor lange runs en races (niet dat ik de laatste tijd veel heb gedaan!), Dus een schoenals de Mix Master heeft een duidelijke plaats in mijn rotatie.Nike Air Max Tavas Femme De Mix Master heeft wat stevige concurrentie in de lichtgewicht, 4 mm drop trail-schoennis, met concurrenten zoals de Saucony Peregrine, Brooks Pure Grit, La Sportiva X-Country, Salomon Fellcross en de nieuw aan te schaffen New Balance MT110. Van de zojuist genoemde heb ik alleen de Peregrine en de MT110 gelopen, dus mijn vermogen om te vergelijken is beperkt. Ik zou echter willen zeggen dat de Mix Master een beetje ruimer, flexibeler en niet zo zacht is als de slechtvalk, en ik heb problemen gehad met de zool van de MT110. Wat dit laatste betreft, zal ik de kwestie gedetailleerder bespreken wanneer ik mijn beoordeling van de MT110 opschrijf, maar kort gezegd is mijn paar lateraal dikker dan mediaal, en een trailrunning van 10 mijl in hen veroorzaakte een lichte vorm van posterieure tibiale tendinitis - proberen meer te weten te komen over de vraag of dit een ontwerpelement is of dat ik net een citroen heb. Hoe dan ook, de Mix Master zou goed moeten kunnen concurreren met beide schoenen, en met wat meer tijd zou ik een beter gevoel moeten hebben voor hoe ik ze zou rangschikken - stay tuned! Saucony heeft het afgelopen jaar uitstekend werk geleverd door hun schoenenaanbod te diversifi?ren , het invullen van zowel de nulpuntdruppel als de 4mm valnissen. Ik heb eerder de Hattori, Kinvara, Mirage, Fastwitch 5 en Peregrine getest - die de Saucony Cortana als de enige schoen onder de mainstream, low-drop running-aanbiedingen van Saucony laat liggen die ik nog moet herzien. Eerlijk gezegd, ik heb de Cortana's al geruime tijd gehad, dus deze review had al veel eerder moeten gebeuren. De belangrijkste reden, en ik zal dit openlijk toegeven, is dat de Cortana gewoon een beetje te veel is voor mijn smaak. Zoals altijd, erken dat dit eenvoudigweg mijn mening is, gebaseerd op mijn eigen persoonlijke loopsmaak, en dat wil niet zeggen dat deze schoen mogelijk niet voor u werkt (* onthulling: deze schoen was een mediamonster dat mij kosteloos werd geleverd door de fabrikant ).
Post Reply