on. ?lverkets bakgrund ?r i plastteknik, vi

All discussions welcome
Post Reply
User avatar
caicai2017
Posts: 50
Joined: December 4th, 2018, 3:07 am

?nd? ledde Nike Mag direkt till en auto-sn?resko f?r idrottare, kallad HyperAdapt 1.0, som Nike t?nkt sig f?r en st?rre utg?va. Auto-lacing-tekniken visade sig ha varit ett decennium i arbetena, vilket kr?ver en hel del testning p? v?gen. F?retaget h?ll p? konceptet inte bara f?r nostalgi skull utan ocks? f?r att det hade kommit att tro att s?dana anpassningsbara skor hade stor potential i sporten.
Men det fanns inget tidigare exempel att f?lja f?r hur man bygger skorna. Nike m?ste hitta allt sj?lv. Nike Roshe Run Femme Den var tvungen att f?rnya sig.
Skoddistribut?rer och ?terf?rs?ljare av Amerika (FDRA). Det fanns gott om skr?mmande hinder, men i varje fall kunde hon och hennes team komma fram med kreativa och uppfinningsrika s?tt att komma ?ver dem. Bords inramade ber?ttelsen om hur Nike byggde sin futuristiska, sj?lvsk?rande sneaker som en serie av Sex fr?gor, som beskriver hennes r man tog sn?ren f?r att st?nga skon. ?lverkets bakgrund ?r i plastteknik, vilket inneb?r att hon ?r k?nd p? saker Nike Air Max 90 Womens som formsprutning. Hon visste ingenting om motorer, vilket verkade en n?dv?ndig del avr som skulle kunna arbeta p? ett projekt - ?ven om jag inte visste vad det problem jag verkligen ville l?sa var. Jag vill att du som skulle vara livskraftig.
Post Reply