beetje geslagen was met de adidas Hagio

All discussions welcome
Post Reply
User avatar
Labi1995
Posts: 40
Joined: November 20th, 2018, 3:32 am
Gender:

Ik moet toegeven dat ik een beetje geslagen was met de adidas Hagio. Hij is licht van gewicht, felgekleurd en ruim genoeg voor een racebaan. Ik merkte dat ik er vaak voor koos om het regelmatig op mijn recente runs af te stemmen, en het heeft meer dan een plek verdiend in mijn reguliere rotatie. Ik ben niet van plan om het binnenkort te verbannen uit mijn kastdeur schoenenrek (dat is de limbo waar mijn oude schoenen die ik niet bereid ben weg te geven in de val worden gelaten ...). Zoals ik al een paar keer heb genoemd, de Meest vergelijkbare schoen op de markt voor de Hagio is het Mizuno Universe. De laatste is lichter, iets flexibeler en rijdt iets dichter bij de grond. Het universum is echter $ 30 hoger geprijsd dan de Hagio (MSRP = $ 90 voor de Hagio), en de Hagio heeft een beetje meer buitenzool, dus de duurzaamheid is misschien iets beter. Beide zijn uitstekende schoenen, dus een beslissing tussen hen komt vooral neer op persoonlijke voorkeur. Mijn eerste ervaring met een adidas-schoen was hoe dan ook overweldigend positief, en ik kan de Hagio een grote stempel van goedkeuring geven. De gewichtskwestie is een interessante vraag - ik ken sommige mensen die denken dat het een probleem is en anderen niet. Ik zou je ervaring je gids laten zijn - als de Kinvara goed werkt en je vorm goed is, denk ik dat de Hagio waarschijnlijk geen probleem is. Deze schoen heeft eigenlijk een beetje meer haklift dan de Kinvara, maar is steviger dus niet zo vergevingsgezind. Ik ken een man die groter is dan jij die marathons in het Mizuno-universum loopt, dus het is zeker mogelijk om aan de zwaardere kant te zijn en goed te rennen in een meer minimale schoen. Ik ken ook een paar grote Nike Epic React Flyknit Femme jongens die regelmatig zonder problemen op blote voeten lopen. hetzelfde als mijn Kinvaras misschien fractioneel losser als gevolg van de minder structuur in de bovenste, maar zeer comfortabel. Ik rende de helft erin nadat ik er maar 30% achter had gelopen. Het enige probleem dat ik had was rond de hoeken en iets minder op heuvels waar beide situaties mijn voet zagen bewegen, maar zonder onnodige effecten. Geen zwarte tenen of zoiets, ik denk dat dat is wat je krijgt voor zo'n minimale schoen. Ik dwing mezelf om morgen een 10 km te lopen in mijn Kinvarras omdat de Grid 5's het overnemen en ik ze moet wennen aan de volgende marathon. Ik wacht op de release van Kinvara 3s in Australi?. Ik heb ook gelezen over de Adidas Rush, ik zie nergens de druppel op? Bedankt voor het bericht op Adidas, ik weet niet zeker hoe ik dit heb gemist.Moet feestelijke festiviteiten zijn geweest! Ik zou in het algemeen zeggen dat je opmerkingen over de Hagio eigenaardigheden zijn van Adidas-schoenen. Ik ren in de Adios en ze zijn ook een vrij stijve schoen, voelen dichter aan de grond dan ze in werkelijkheid zijn, zijn vrij licht en lijken meer op een racer dan een neutrale afstandsschoen waar ze voor ontworpen zijn. Mijn advies voor iedereen die wil Neem een ??Adidas-schoen verder dan 13,1 mijl is om de Adios te proberen. Het kleine beetje extra dat ze in de hiel dragen - in vergelijking met een Saucony-schoen zoals de Kinvara of de Grid Type A4 (die beide ik bezit) - vind ik een beetje meer beschermend op de kuiten en gewrichten na 15 mijl als het lichaam begint te vermoeien en lopen van vorm. Ze zijn waarschijnlijk de stijfste schoen die ik bezit, wat typerend is voor veel adidas-schoenen. Om die reden vind ik ze geweldig voor speedwork en 5k racing (droeg ze in mijn laatste twee), maar niet zo geweldig als een dagelijkse trainer of afstandsschoen. Ik ben een grote fan van de Saucony A5 voor de laatste. Zoals je zegt, is de Mizuno Universe een geweldige schoen en ik ben ook dol op de New Balance RC1600 - de laatste is stevig en vrij stijf, maar niet zo veel als de Hagio. Ik heb niet bewust geprobeerd om te beoordelen of de Hagio meegaat in de tijd, dus kan daar geen feedback over geven. Omdat ik niet in de wereld rende, kocht ik wat Nike-schoenen (lunarglide 2) maar ik vind het gevoel in de hielzone niet leuk , mijn voetstap voelde onveilig alsof mijn hiel zweefde, en mijn middelste voet begon veel pijn te doen, zelfs alleen maar rondlopen in die schoenen, dus veranderde ik naar nike lunarflys en kwamen dezelfde problemen terug, later vond ik deze schoenen (adidas adizero hagio) op een kortingsactie en voor mijn verbazing deden mijn voeten alleen de eerste halve mijl pijn, mijn gemiddelde snelheid steeg enorm; ik was zo zelfverzekerd op mijn voetstappen (ik hou van die schoenen) en ik probeerde ook mijn minimale stijlloop te vergroten en het hielp me veel, dus punt van dit verhaal ben super blij met dit soort schoenen en denk er nu aan om wat parcours te kopen schoenen en proberen te kiezen tussen een of andere inov8 x-talon, salomon-fellcross of een nieuwe balansminimum
Post Reply