maar dat is mijn enige

All discussions welcome
Post Reply
User avatar
Labi1995
Posts: 40
Joined: November 20th, 2018, 3:32 am
Gender:

Als je mijn recente recensie van de Skechers GOrun hebt gelezen, zul je merken dat ik enigszins verrast was door hoe graag ik in de schoen rende ondanks het ietwat ongemakkelijke gevoel dat je krijgt als je er gewoon in gaat staan. Ik zou nog steeds liever hebben dat de schoen niet zo een "bult" onder de middenvoet heeft, maar dat is mijn enige ernstige klacht - dit zou een geweldige schoen met een paar kleine aanpassingen kunnen zijn. Gaf de enigszins ongebruikelijke geometrie van de zool van de GOrun, ik was nieuwsgierig om een ??second opinion te krijgen, dus ik vroeg mijn vriend Melodie (foto links, in Altra Intuitions) of ze bereid was om ze uit te proberen en verslag uit te brengen. Mijn reden om aan Melodie te vragen is omdat ze een langdurige aanval met plantaire fasciitis heeft gehad, en een van de dingen die ik opmerkte aan de schoen is dat het mijn voeten evenminirriteert als sommige andere schoenen met kussens - ik vermoed dat het misschien iets te maken hebben met de druk die de hobbel uitoefent op de voorkant van de hiel tijdens de stand (ik heb echter een gereduceerd bump-prototype dat ook goed aanvoelt ...). Mel is een qualifier uit Boston en een renner met veel kilometers, dus ik dacht dat ze een ideale kandidaat zou zijn om ze door het belsignaal te halen. Weet niet wat er van komt. Maar bij mijn eerste run, 5 mijl, is de eerste gedachte dat ze heel licht zijn, zeer comfortabel, elastisch, geen wrijving, geen pijn ... tot nu toe, zo goed. Laten we eens kijken hoe duurzaam ze zijn! ??Melodie heeft sindsdien de GOruns nog een paar weken (in sokken voor de resterende runs) gedragen en heeft een gedetailleerder rapport geschreven: na een aantal runs van 5 mijl, snelheidstraining, een halve marathon (ze zette een PR), en meerdere crosstraininglessen, ben ik verschillende functies van de Skechers GOrun gaan waarderen. Ze zijn extreem flexibel, waardoor ze bij elke taak een natuurlijke beweging kunnen maken. Het lichte gewicht en de flexibiliteit doen me denken aan een "Nike Free" -type ervaring. Het ontwerp van de GOrun zorgt voor een meernatuurlijke stap. Het middenvoetgedeelte van de zool is dikker en ronder dan normaal, wat een mid-voet aanval of een hielaanzet aanmoedigt. De opbouw van de middenzool is niet zo overdreven als de "Shape-Up" van Skechers, wat volgens mij voor een ongemakkelijke uitstraling zorgt. De GOrun is in rust enigszins afgerond, maar vlak als hij wordt gedragen. Ik heb zeer hoge bogen en plantaire fasciitis (PF) aan beide voeten, en de GOrun biedt voldoende ondersteuning voor mij. In feite voelt de ondersteuning erg goed tijdens het rennen. De stijging van de middelhoge voet duwt zachtjes in mijn boog en voelt aan als een zachte, rollende massage. Ik zeg niet dat je hetzelfde zult voelen, maar met mijn hoge bogen en PF, dat is wat ik voelde.
Ik merk dat ik naar mijn GOruns grijp wanneer mijn PF pijn doet en ik ga op pad voor een training van 5 mijl of een training. Mijn voeten doen geen pijn Nike Dunk SB Low Donne na een run en ik heb een persoonlijk record voor de halve marathon gezet in mijn GOruns. Dus als je op zoek bent naar een lichte, minimale schoen, dan is de GOrun van Skechers een uitstekende optie. Ze hebben een plaats in mijnschoenrotatie opge?ist. Kun je het geloven? Skechers! Zoals Melodie ben ik in de GORuns blijven rennen en heb ik een positieve ervaring blijven hebben. Ik heb gisteren nog een paar kilometer in een platter prototype-paar gelopen en ze boeken vooruitgang - het draaien van de prestaties is een nieuw gebied voor het bedrijf. Ik moet opmerken dat ik niets anders van Skechers ontvang dan een paar paar geknikte schoenen om uit te proberen in ruil voor wat feedback (in wezen een slijtage testarrangement). Mijn enige interesses liggen in het proberen betere schoenen op de markt te krijgen en de hoop dat ik ze een platte kinderversie kan laten maken. Net als het bedrijf of niet, de GORun is een verrassend goede schoen.
Post Reply